23:09 Igår var det exakt 7veckor tills jag kommer till sverige.

Har stått i duschen nu säkert 30minuter i skållhett vatten, sååå skönt. Är riktigt kallt här nu. Hoppas väderguden är på bättre humör imorgon!
Förutom Felicia såklart så har jag, Gurra o Nina suttit o kollat på...nu kommer jag inte ihåg va den hette med det är en så jävla sjuk serie! Tänk på kvarteret skatan, den här är ganska lik tror jag, fast mkt värre, mkt sjukare! haha:P Det är Ninas dvd men ska nog se om jag hittar att köpa den ngnstans, så ska ni få se där hemma.
Sedan blev det Hans hemagjorda pizzaaa till middag!


Och eftersom det tydligen inte finns nån akupunktur i närheten (!) så ska jag gå på massage istället,(JENNY, du borde komma hit;)) iaf imorgon för min nacke tar död på mig. Nej, det har faktiskt varit värre, men ja vill itne veta vilka problem ja kommer få om ja inte gör ngt åt det. Jag går ju redan nu o släpar runt på Felicia som väger runt 8kg just nu, o hon vääxer. Nu är det nemas-problemas att bära henne på en arm, men snart vet jag itne asså..:P Ibland när man är trött är det lite kämpigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0