23:44

Idag har varit en sån där hemma o fix dag, o umgåts med alla här. Nina var här oxå innan de skulle iväg ut. vi kom på att jag åker hem om 5veckor nu.. så måste hinna göra en massa saker, and just hang out.
Janes bror o familj e kvar här, han fyller år imorgon så Hans har bakat tårta! men så det är fullbokat i soffan här ute.. åh jag som ville kolla film:(
Har varit på gymmet o tränat + powerwalk imorse. Blir samma sak imorgon! Ska nog försöka gå upp tidigt då, för är lite pirrig över bilderna som vi ska få se imorgon! :D
Förövrigt så är det sviiiinigt kallt här nu! var 8grader imorse. o ni vet väl att kinas 10+ känns som nollgradigt. Så nu har vi iprincip minusgrader här.... Himla tur att vår värme fungerar. För det gjorde den inte i Wuhu!

ne nu borde jag sova... Godnatt!


(bilden är tagen utan gurra idag: http://gurrapic.smugmug.com)


Kommentarer
Postat av: Emmi

Är det bara fem veckor kvar??

Jävlar :D:D:D <3

2009-11-14 @ 19:15:34
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: jenny

hallå my dear..

jag har virus på datorn, och kan inte logga in på msn, fb eller något liknande..jag hör av mig när allt är återställt!

<3

2009-11-15 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0