23:52 Goodnight, Godnatt

Jag har insett att min senaste kyss... smakade askkopp
Jag lyssnar på... kinesisk tv på dagarna
Jag pratar... helt okej engelska, ibland!
Jag tycker om... när jag ser folk glada
Min bästa vän är... väldigt viktig för mig
Min första riktiga kyss var... läskig
Jag längtar till... imorgon, onsdag, lördag, nästa helg, 20 dec, julafton, nyår...
Jag hatar... hur lätt jag blir påverkad av hur andra beter sig
Jag gillar mina... shoppingkassar
Jag kommer alltid att... ha mitt förflutna
Jag är hemligt förälskad i... några
Sist jag grät var... igår till Australia filmen
När jag är glad så... tror jag att jag inte har ngt problem i hela världen
När jag vaknar på morgonen så... kan jag oftast inte somna om
Just nu tänker jag på... att det ska bli riktigt gott med nybakade pepparkakor på lördag!
Idag har jag... pratat med massa vänner
Inatt ska jag... förhoppningsvis sova bra
Imorgon kommer jag... jobba, kanske köpa ipod, gymma
Jag vill verkligen... lära mig att bara njuta av livet.

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hmm är du hemligt förälskad i NÅGRA är du en liten kärleksmaskin:P

2009-11-25 @ 19:04:23
URL: http://jringwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0