23:09 pussar o kramar från mig.

Tänkte vara duktig o lägga mig tidigt idag, iaf stänga av datorn o försöka sova. Brukar inte gå så bra men ska ge det ett försök.
Natten till idag så drömmde jag en mardröm. Jag o min familj + några vänner va i Thailand och det kom en tsunami. Inte bara en utan flera. Vi klarade oss, men jag kände paniken när jag såg mina närmaste springa för livet om och om igen. Liite läskigt känns det faktistk att åka dit. När jag var där nu i oktober kändes det obehagligt när vi åkte förbi just den stranden där tsunamin hade varit. Man kunde nästan se den framför sig när man tittade ut över havet..

Ta hand om era närmsta och låt dom veta hur mkt dom betyder för er, sen kan det vara för sent.



Mamma, Pappa o Mickan. jag älskar er! och pussa hundarna från mig! <3 Godnatt


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi älskar dig också och längtar till 20/12 då vi får kramas på riktigt !!!

2009-11-26 @ 17:56:31
Postat av: Emmi

Ja, herregud vad det växer. Om en månad kommer den vara ännu större!!! :D:D

Saknar dig, ska bli så kul att se dig. Nu är det inte lång tid kvar gumman!!



<3<3<3

2009-11-26 @ 20:04:47
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Mika

Älskar dig med väldigt mycket! Är kul att du kommer hem snart, börjar bli tomt här hemma nu. Då kan Lorentz och jag göra dumplings till dig...hihi. Lorentz hittade ett recept som vi gjorde och det blev såå gott. Smakar nästan som i Kina. Blev NÄSTAN lika fina som Janes mammas också;)

2009-11-26 @ 22:59:25
Postat av: jenny

iii miss you girl !

jag drar till ullared nu, är hemma på söndag !

ta en bra helg du med :)



<3

2009-11-27 @ 13:46:00
Postat av: Hedda

pappa: :D <3

syster: ska bli skönt att komma hem, saknar er!

uuh då är jag imponerad! jaa dom måste ni göra när jag kommer hem:D o vet du vad jag tycker, att vi ska julbaka den 21! du får göra lite innan om du vill men ngt vill jag vara med o göra:P

o vet du en till grej, jag har lärt Lucky LIGG idag:P haha. har inte tränat ngt alls me dom, va inge kul när jag kom på att jag inte har nån klicker:/ måste ta med det nästa gång..

2009-11-27 @ 13:47:11
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0