23:04 Framtiden?


Jag ska vill leva så oplanerat o impulsivt det bara går, igentligen. Men idag satt jag o planerade lite hur min framtid ska se ut. När jag kommer hem från Shanghai i sommar så tänkte jag att jag ska ta tag i pluggandet. Börja plugga psykologi, så jag sedan kan komma igång o jobba med ngt o fixa egen lägenhet.
Men ändå så ibland så tänker jag ju att det är ju fan nu jag är ung och har chansen till att resa runt!
Fresten så fick jag precis ett erbjudande om att följa med o resa runt i Australien i en månad, om ca 5-6månader. För lång tid att tänka på, jag skulle vilja göra ngt riktigt impulsivt, bara åka iväg nånstans!

Så jaha, vad kom jag fram till här då? Inget, att jag inte har någon somhelst aning om hur min framtid ser ut efter Kina.

Kommentarer
Postat av: jenny

det är bara du som har rätten om dig själv!

om inte du vill planera något, så behöver du verkligen inte det:D.

vi måste åka och resa i sommar till något riktigt party ställe :D!!

2009-11-24 @ 19:54:46
Postat av: Jesper

Res runt hedvig, var ung lev livet:D

Australien är ju helt galet nice klart du ska dit, dock behöver man massa pengar där för att överleva:/

2009-11-25 @ 19:02:21
URL: http://jringwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0