22:41 min lördag

Ja, var ju iaf på stan idag. Gick inte så bra o ta bussen som ja hade tänk så blev taxi^^
Blev favvo glassen till lunch=mjuklass med krossade brownie kakor, har varit så sjukligt sugen på glass i flera dagar nu så det fick bli idag! vädret känns lite mildare idag oxå, va runt 12 grader.
Även fast ja glömde att göra det som jag igentligen åkte till stan för att göra så hittade jag ett linne på H&M för 99kr(var ju köpsugen o de va de billigaste jag kunde hitta i klädväg, H&M är dyrt här:/ ), och ett par skor på Zara, 399kr. va Tycks?


Middagen blev resturang.. Hela familjen o Nina. Nina fick det stora äran att hitta en spindel i fisksoppan(!!)  den stora skålen med ljusblå kant.. lite extra krydda eller vad säger ni? *spyr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0