22:11 olyckligt kär!

Vad är värre än olycklig kärlek?! Om vi bortser från att barn svälter o folk dör i svininfluensan...
Men idag, jag såg verkligen min man! Jag har inte släppt det o kommer inte att göra.
 Min man finns i Shanghai!!

Han sprang förbi mig med sin polare inne i köpcentrumet på skoavdelningen, våra ögon möttes o han vägrade släppa blicken. Han vände sig om o halv springandes för att se efter mig. Gick upp ett, två trappsteg i rulltrappan för att jag itne skulel försvinna ur sikte.
Herregud vilken snygg människa tänkte jag! o jag loovar nästan att han var svensk! Blond modell kille med snygg klädstil o ... mmmmm. Kunde itne sluta le på ett bra tag. Tänkte att det killens nummer skulle man allt vilja ha.
Men han försvann.
Jag tänkte bara ta en sväng förbi en affär för att köpa chips (elelr kolal hur mkt de kosta, 36kr!! så nej de blev inget.)innan hemgång. När jag står o kollar bland varorna på hyllan slänger jag en blick bort mot kassan. Vem står där? om inte HAN! HAN, han står o tittar på mig. Den blicken asså... Han vägrade släppa taget. Men jag kände hur mitt leende inte gick att hålla tillbaka så jag vänder mig om, kan inte hålla tillbaka fnittret
Går en sväng o går sedan till kassan. Han är borta. Går en sväng genom affären, inte en skymt. GÅr en vända till men ingen heting i sikte. Depprimerad? döende? ja..... Världens hetaste kille som hade ögonen på mig o han är borta för att jag inte vågade visa hur jag nästan rodnade! nästan så man ska gå dit för att vänta;)

Det var min kärlek idag, oh så förälskad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0