20:50 FYFAN!

Vet allvarligt inte vad jag ska säga.. Det här fick mig att explodera.
Är jag överkänslig? Ja, eller Nej, för för mig gör det så jävla ont! Trodde ärligt att det var över.. iaf på den här nivån.
Dagen har inte varit den bästa o ja har haft gråten i halsen från o till, o så kan det vara ibland. Men nu blev det fan för mkt!
Jag har hela tiden varit osäker på vart jag står, om jag verkligen kan hålla fast vid min åsikt. Även fast vänner o familj sagt att jag borde göra det. Men nu, OM jag kommer stå fast! jag har växt fast! jag är fastgjuten i fucking jävla betong!


Kommentarer
Postat av: Jenny

tell me vad som har hänt :S

2009-11-20 @ 20:26:31
Postat av: hedda

en jävla skitsak som ja inte borde bry mig om.. men vi tar de på msn<3

2009-11-21 @ 14:28:15
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0