18:33 nu har kylan kommit tillbaka..

Idag hade Janes bror lovat mig att jag skulle få de andra bilderna. Jane skulle igentligen åka iväg idag men stannade hemma för min skull, för att hon skulle kunna ta imot dom på msn. Hur snäll får man bli? Så jag fick bilderna.. men inte de som jag trodde, haha:P aja, dom sa att dom har lagt alla på en cd-skiva till mig som Janes pappa har med sig när han kommer hit, på fredag tror jag? Men va lite kul o se iaf. Men själv så tycker jag att dom bilderna jag redan fått o visat er är mkt bättre o häftigare. Så förvänta er inget..:P

Annars idag så har vi tagit en promenad, jag Jane och Felicia. Svin kallt ute men vi skulle köpa en spec frukt till mig och sen så skulle Jane till tandläkaren en snabbis. J passade på att köpa färsk lever oxå. Vet ni varför kineserna äter så speciell mat, de delarna på djuren som vi inte äter, iaf inte så ofta? tex kycklingfötter, ankhals, tunga, vingar är delikatess... aja, det ska jag berätta ngn dag. Det är mkt enkelt och vettigt.


ser jag inte ut o va typ tio år?! okej, tror man måste se bilden i större format för att se bra.

nu ska vi ut o käka!


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag kan inte svara riktigt än, men ska verkligen försöka vara med och äta iaf!

Jisses, saknar dig!

2009-11-30 @ 16:31:40
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Henrik Andersson

Funderat på att bli modell på heltid?

2009-12-03 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0