13:55 Rastlös.

Ligger här o äter på min choklad från igår. Igentligen är den ganska äcklig, kina är verkligen inge bra på choklad! :( (det smakar lite som gammal blockchoklad) menmen, det är ändå choklad så vad ska man göra...
Vet ni vad det första jag kommer köpa när jag kommer till Sverige? Ja, förutom choklad såklart. En sour cream chips påse (det finns inte här! hur sjutton har jag klarat mig?:O ) och en stor fet lösviktspåse med goodis! (riktigt lösviktsgodis finns inte heller.....) o där i ska det var massa lakrits, speciellt de där hallon/lakrits döskallarna o nappar får vi inte glömma... (lakrits finns inte, de konstiga kineserna äter inte de) men nej, nu måste jag sluta drömma!

Men är så rastlös, jag vill ha ngt nytt. Jag vill göra ngt! Jag ska ut me Lisa på fredag, men festa gör vi hela tiden.. Jane o jag pratade iförsej om bio, om det finns några bra filmer här som INTE är på kinesiska?
Får nog bli ett snack med Gurra snart!  Blir iaf ett hårt pass på gymmet ikväll. Mage, armar, rygg, rumpa, ben. Ja helkropps träning:) o imorgon ska jag gå på min första dansklass! loovley.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0