13:20 tillbaka i shanghai

okej..igentligen kom vi hem igår kväll. Men då vare middag direkt o sen bara umgåås. Äntligen fick jag prata lite, HAHA. Jag har nämligen umgåts största delen med bara kineser i Wuhu (Janes hemstad) o där kan dom inte speciellt mkt engelska, bara några futtiga ord. Jane hade en massa saker hon skulle göra, o jag var ändå största delen i fotostudion ändå! :D
Janes storebrorsa är en riktigt duktig fotograf!
vi kom dit ganska sent på tisdagskvällen pga av en olycka, trafiken var helt sjuk! så blev bilresa iprincip hela dagen. Det var två lastbilar och en person bil. Ena lastbilen låg på sidan o personbilen var helt förstörd på förarplatsen..
Men iaf, vid 12 på onsdagen åkte jag med janes familj till studion och var där tills.. runt 7-8 på kvällen? Snacka om att man var trött efter, men jääävlar vad kul det var!:D den dagen var det ca 7klädbyten o då ändras smink o frisyr varje gång. Man kände sig verkligen som en svensk superstar (haha, en liten kul grej Hans kom på) Efter varje sminkning då det var dax för fotografering så hjälpte de mig me kläder (tex hjälpa o hålla upp klänningen när jag gick)o hela teamet gick bakom mig.
Efter det blev vi bjudna på middag av Janes barndomsvän. Lyxresturang!


Torsdagen blev det att gå upp tidigt för vi jag skulle fotas igen o de andra skulle iväg på sitt. Janes brorsa ville ta lite mer bilder, bla bröllopsbilder. o så fick jag göra lite mer tufft, sexigt, wild and crazy oxå. ;) Tror det blev riktigt bra bilder.. de få jag fick se. GAAAH vad jag längtar tills han skickar hit dom!!! då ska ni få se:D

På torsdag eftermiddag åkte vi till en annan stad, där Janes farbror bor. De skulle fixas med ngt där, så vi stannade över natten. De bodde i en lägenhet, men dt var som i ett hotell. frukosten åt man nere i matsalen med alla andra, som en hotellfrukost. o sen fans det gym, simhall, pingis o grejer som man fick använda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0