13:20 Snart 1advent.

Nu ligger Felicia o sover, Jane är iväg hela dagen o jag ligger här... Det är svin kallt, men som tur är har det slutat regna som det gjort i två dagar så jag kunde ta mig ut på en powerwalk imorse. Därför jag känner mig så seg?
Dagen ser väl ut som alla andra bara att jag ska möta Phil ikväll, vi ska köpa mat o sen hem till honom o kolla film. Hoppas för hans skull att han har nån bra... haha. Är ruskigt sugen på choklad oxå så det får det väl bli till filmmyset:D ska det vara så ska det vara på riktigt!


Börjar få, eller nej det är precis det jag inte har men vill, känna julstämning! Det är ju för sjutton 1 advent snart? :D Fuskigt, många andra städer i kina har snö, men inte vi! Men det kommer väl, termometern går sakta men säkert mot nollgradit!
Vill baka pepparkakor oxåå, men då är det ett måste att alla ska vara mjöliga i ansiktet!
JULKALENDERN DÅ!? om dom inte har några här som jag tvivlar på så måste jag ju göra en själv! Fresten, vet ni än vad det kommer bli för julkalender på tv iår??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0