11:38 fick besok av ett monster inatt!

ja, igar var det ju halloween, men jag somnade runt 11. var saa skont! Innan jag forenades med Jhon Blund sa funerade ja faktiskt pa om jag kommer fa besok inatt. Da menar jag av kare kusin, just eftersom han kommer komma hem sent ikvall o det ar ju skrackens natt.. Jag vet ju hur varan slakt ar.. haha.
Tror ni inte jag vaknar av ett ljud o ngt som ja tror ror mig, runt 04-05! Jag ligger o skruvar lite pa mig, vander pa mig o oppnar ogonen. Da star han lutad over mig med en san dar vidrigt laskig mask! konstigt nog blev jag inte radd hahah, miiiisslyckat gurra? :P

Kul vare iaf ^^ sadant behover vi mer av tycker jag, inte just det dar laskiga kanske.. men sjuka, roliga saker, bus att gora for varandra.
kommer ihag en gang pa en klassresa. fritidsledarna skulle busa lite sista dagen. Nar vi skulle packa ihop o ja skulla fixa min sovsack sa lyfter jag upp den. Da ligger det en doskalle liknande mask under. Jag skriker som vet inte vad, livradd blev jag! o dom bara garva.....^^

(ni ska fa en bild pa masken senare)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska nog ordna med ngt mera spratt senare

du kanske kommer tillbaka fraan sverige och finner alla dina moebler fastlimmade i taket,,,vem vet =P

2009-11-03 @ 16:45:45
Postat av: hedda

HA HA HA HAaaa :P lyckas du me de så wow;D

2009-11-06 @ 02:16:44
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0