09:38 vaknade nyss, har inte äns gått upp ur sängen.

Fick ett roligt mail av pappa såg jag nu... härligt att börja en dålig dag med ett skratt! Min pappa är ju faktiskt världens hjälte!! ;D så ska han bli tv kändis oxå, mmmm! man kan väl inte bli mer än stolt.
Är i behov att göra ngt idag, annars kommer dagen bli så värdelös o då kommer jag bli på ännu mer dåligt humör, o gud va onödigt
Ska nog ta alla mina tusen (3-4?) jag har i byrolådan o dra in till stan. Jag vill shoppa loss på skooor! nya byxor, tröjor, den där 3000kr jackan jag fotades i, mp3, ännu mer skor.....

ska väl gå ner o rota i allt gott Hans har köpt oxå, han var nämligen på IKEA igår. Ni ska bara veta hur vårat skafferi ser ut nu;) Har mens oxå så det är en bra ursäkt till att proppa i sig choklad!

nu ska jag tralla ner o ta mig lite frukost! skriv ngt är ni snälla, behöver påminnas om att det finns lite snälla o goa människor här i världen oxå :D
ååååh är så taggad på att komma till sverige, har en del planer på G.

Fan va skum känsla fresten, jag känner mig fortfarande skitförbannad samtidigt på så himla bra humör! Hur går det ihop?:S äh ja lyckas ju med allt...


Kommentarer
Postat av: Marti

Tjena bruden! :)

Du verkar ju ha det riktigt bra där borta, i tjong-tjong-landet!

Jag längtar satan tills du kommer hem och jag hoppas du har planer som inkluderar mig (: och tjejorna! Take care och ät inte så läskig mat.

Ska visa en bild sen på ett par nya skor, du ska få se, om du tycker om är fejna. Tss.

PUSSS! ♥

2009-11-25 @ 19:24:59
URL: http://maartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0