09:20 det underbara

Det är underbart när han ler som bara han kan.
Det är underbart när han skrattar åt hur söt jag är när jag tappar mat på golvet.
Det är underbart när han stirrar in i mina ögon.
Det är underbart när han hjälper mig av o på med jackan.
Det är underbart när han frågar om jag fryser, o då lägger armen om en.
Det är underbart när han lätt vidrör min hand med sina fingertopparna.
Det är underbart när han smygtittar på mig.
Det är underbart när han drar mig sakta intill sig.
Det är underbart med den där blicken som säger jag vill kyssa dig.
Det är underbart när han följer dig ut på gatan o säger hejdå.
Det är underbart när han skickar sms jag saknar dig gumman, godnatt!

..Men inte med fel kille..

;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0