09:11 Morrn!

Nu börjar jag om en timme, om inte Jane kommer in i mitt rum tidigare o ger mig F, som har hänt några gånger.
Igår var iaf jag, Gurra o Nina iväg över eftermiddagen. o kvällen slutade på Blue frog och med mina älskade Mojitos. Påpekade att hur många är det som sitter som oss? i sverige tänkte vi då. 5 November, o iaf som jag var klädd, shirts o leggins, på en bar, med öppna fönster... lixom. Brukar inte det här vara en vintermånad?;)
Temperaturen här går upp o ner som en berg o dal bana.. är ofta 35 på morgonen o sen är de runt 13 på kvällen kan hända. Iaf, det blev tidig hemgång för mig eftersom jag ska ju jobbas idag, o det bestämdes utgång med Lisa för denna kväll. 
Ska försöka ta en springtur idag oxå. Har så förbaskat ont i min handled så skippar Yogan. (ingen aning om vad jag gjort, vaknade så igårmorse) Det är ju många ställningar som man stöder mkt på händerna..


När jag tar bilden så står jag ute på gatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0