00:00 filmkväll efter shopping.

Vid lunchtid idag så åkte jag iväg till stan för att möta Nina vid fejk marknaden. Målet var ju att komma hem med en vinterjacka.(även fast det inte behövs jsut nu, imorse stogd det 29grader på termometern...) En sån där stor mysig sak som är omöjlig att frysa i. Men nej såklart hittade jag ingen jag gillade. Jag tänker inte se ut som en björn på stan lixom.. Jag provade en canada goose jacka, XXS var det, men såg ut som XXL. HAHA.
Men kom iaf inte hem tomhänt;
2 väskor, några halsband och ett par Uggs. Lika bra o köra på när man ändå har shoppingsuget igång, right?

Jag o G har legat o kollat film tills nu. Ena filmen; My sisters keeper. rekomenderas! Jobbig med jätte bra. Handlar om en familj där ena syster är sjuk i cancer. Andra syster föddes i syfte ett donera organ och sådant hon skulle behöva för att överleva.. se den tycker jag.
Såg att klockan var lite mkt nu så ska nog sova snart, fast jag är itne trött. Jane knackade precis på o undrade om jag ville ha crabba. haha klockan är 12!?:P Ja, hennes crabbgalne bror är ju på besök^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0