vill ni veta mina planer?eller fantasier.

Har såå himla mkt tankar och funderingar nu, och planer! Har precis shoppat klar så nu har jag allting till studenten i klädväg! Nu känns det att det inte är lång tid kvar...
Allt är väl igentligen inte 100% men mellan 90-99% säkert?
Än sålänge så ser iaf mitt liv ut såhär ett år framöver. En snabb lista bara:
  • Studenten 12juni!
  • Läsa en snabb engelska kurs här i Sverige innan Kina.
  • Vet inte hur det bli i sommar om jag åker till Kina då, men iaf så blir det i september jag åker dit och stannar till jul.
  • Är hemma och träffar nära och kära över jul-Nyår, partar gärnet. Och så lite hemlisar här som jag har planer föör. Jag tror att det kan bli skitsnyggt!, men annorlunda.
  • Åker tillbaka till Kina efter Nyår.
  • Åker till Thailand i februari där vi ska fira min, pappas och morbrors födelsedagar med hela släkten!
  • Åker sedan tillbaka med morbror med familj till Kina.
  • Inga planer på när jag kommer hem efter det..
Såhär ser jag på mitt liv nu iaf.... Tkr det känns ganska braaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0