utmanad på shottävling!

wow, nån har utmanat mig på drinktävling. Det ska finnas öl, cider, vin och vodka. Se vem som klarar mest?
Haha jag kan nog redan säga slutresultatet. Fast om jag äter en stor jävla middag innan så kan jag nog klara mig kanske.. kanske inte.
Kommer ihåg från när jag fyllde 17 tror jag? Jag hade fest och blev utmanad av Kim på shott tävling. grejen var ju att jag redan var ganska dragen när han kom. Så vågade inte mkt mer än 3-4 shottar den kvällen. Festen var ju lixom hemma hos mig, då kanske man inte ska vara den första som deckar? men nån gång ska jag köra hårt... haha va sååå länge sen ja körde shotrejs på riktigt!  Jag vill bli 16-17 igen.

Nej, jag tänker aldrig växa upp! lr vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0