<3


Wow, kvällen igår skulle bara bli nån öl. Blev väldigt många mer.. Jag hatar att vara på gränsen till att minnas saker! liteångest.
Men jag hade jätte kul iaf! Var jätte härligt att träffa Linn! Snackade gamla minnen och uch vad jag mådde bra.
HAHA vår hemliga klubb, Creep. shit asså. o landet och alltihop. O ja.... våra drivsamtal med kungsängen folk bla. I love it! haha vi var bäääääst!
Ibörjan av kvällen var hennes pojkvän med, snacka om gulligt par! kunde inte passat bättre tillsammans. ni är fan likadana! haha skit söta iaf! Bara att få krama om dig gumman var värt guld, o bara bli yngre igen! Pratade om annat än bara roliga minnen oxå, o sånt behövdes.
Linn bjöd födelsedagsbarn på shot o försökte skrämma iväg ett troll, lättare sagt än gjort. Sedan kom Ted med bror, vi joinade och vid stägning gick vi till teodoras (?)  O gick när dom stängde. Okej, hörrni, nya favorit shotten efter hallon, Gräddkola! svin god.
Tydligen så var  jag flickvän under kvällen oxå, jag förstår inte riktigt...
På hemvägen blev det donken. uch donken två gånger på samma dag.. + massa alkohol. kaloriiiiiiiier hej! Iaf så som vanligt ska folk komentera hur jag äter. men jag är van somsagt höhö. Vettesjutton vad vi gjorde på vägen hem eller om ngt hände, men var hemma runt 05 iaf. Då blev det att somna till en beckfilm<3
Asså, inge bra när man inte har mkt pengar på sig själv o lånar av folk. eller får kanske man ska säga oxå. Man har ju noll koll på hur mkt man dricker! vet inte hur många shottar det blev, eller hur många öl, eller cider..

Ganska skönt kasnek att Emmi ställde in ikväll, även fast jag aldrig skulle bangat även fast jag mår som jag mår. Hon hade alldeles för mkt att göra, o det förstår jag. Men det är ju melodifestivalen ikväll. kan bli mys, om nån kommer över? Juste, skulle höras med Linn idag:)

Ska försöka berätta om kina o lägga in bilder snart. Men det mesta kommer nog upp på soft-flikka@bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0