har pluggat i 2minuter nu iaf...grejt!

Tror ni inte att det började regna så fort jag jag kom utanför dörren o mötte Tove? typiskt! men det var inte så farligt o vi satt ändå under tak o tog en fika nere i båtcafet. När solen kom fram gick vi ut på bryggan o satte oss. Mysigt vare, blir alltid så mkt att prata om när vi inte ses så ofta. O nu ska både hon och jag åka i väg som barnflickor i höst!:) fast hon har det lite tuffare än mig, lite mer äkta aupair. Jag har ju fusk som känner familjen, någolunda iaf.
Shit, jag är redan pirrig inför Kina. Hur allt kommer bli och sådär. Och som jag o Tove prata om... vilka man kommer ha kvar kontakten med? Men så är det ju för alla iförsej, när man tar studenten och alla har sitt. Det blir aldrig som man tänkt sig med polarna. Ska bli spännande och se hur det blir. Lite annorlunda när man åker utomlands oxå. Men jag har en aning faktsikt... vet iaf vilka jag kommer hålla hårt i!
Såfort syster o pappa kommer hem blir det middag o sen fixa med studentinbjudningar. Faan, palla att det ska komma runt 50pers!? åh vill inte. vill bara ha närmaste släkten o vänner :( jaja.. man får ju inte bestämma aaalllt.........även fast man är myndig!
Får se om jag åker iväg ikväll eller inte. Kanske ska satsa på att vara hemma och bli frisk ist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0