raggning av bartenders.

Tidernas segaste utekväll eller vad! Valde att gå hem tidigt, tog en sväng förbi donken. Pommes o dip, även fast jag kände mig tjock som en elefant redan början av kvällen (ätit för mkt chips). Kom hem strax efter 01, men kom inte i säng förens nån timme senare.
Aldrig mer välja K15 framför Toxic. Shit, dom "15,tjejerna o 15killarna" som skulle dit var typ dom ända på hela stället. Fan, kunde ju fått dansa till Lady Gaga hela kvällen på Toxic istället.. menmen, var jävligt seg från början till slut. o inget gjorde det ju roligare. kanske just då vi skulle gå. Då någon gick fram o till baren och beställde en vatten, komenterade att bartendern va skit snygg och fick ett nummer! lättflirtad..?hehe.  men var redan för uttråkad för att ens orka angagera mig.
Tummen ner för kvällen!

Fresten, nån som har nån bra ide vad man kan klä ut sig till när Teamat på studentskivan är "jag kommer ifrån.."?  inget tråkigt som jobb o gym nu! Lite fantasi vill jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0