Den här veckan asså..

PUH, har precis ätit middag nu. Trött i heela kroppen! utgång snart då...;) men de går nog.
Jätte mysig sista dag på praktiken. Fick rida lite idag, o jag kanske har en pramtid som dressyr ryttare, vem vet? gjort iordning hönshuset, flyttat fårhagen, myst med kalven Märta. På lunchen var det så vart att vi kunde sitta ute. Blev jävligt varmt efter ett tag när vinden avtog. Fick en liten present av dom! En 4H-tröja.
Känns faktiskt riktigt bra, förutom att jag vart borta lite. Men fick lämna nummer o mejl adress så att dom kan kontakta mig ifall de behöver personal, men just nu var det väldigt fullt.
Juste, samma sak hände som på valborg idag. Jag åkte med Emil till dagis men det var stängt! idag hade jag ju ingen halvdag heller så han skulle ju inte kunnat stanna hemma. Så han fick följa med o alla tyckte han var sååå gullig, tihi. Men det var itne så kul att ha med honom på centralen i rusningstid lixom, o speciellt inte på hemvägen. då jag hade en extra tung påse med mig med arbetskläderna jag haft. Men nu är vi hemma iaf, han ligger deckad på golvet. jag oxå snart.

Shit, vette fan hur jag ska orka ut o dansa ikväll...hehe det här va inte smart, att börja dricka cider redan nu när man bara är seego. Men jag är helt förälskad i Cactus-lime Xider. Den är så gudomligt god, så kunde inte hålla mig! Hade några kvar i kylen..
Ska snart hoppa in i duschen så kasnek man vaknar lite, i hope. Lr ta en powernap? yes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0