känslig eller känslig?

Shit, undra hur mkt jag kommer gråta på studenten, min student?
Om jag redan nu, såfort jag såg Teresa ville gråta en skvätt, när jag ser allas studentbilder så får jag trårar i ögonen. När jag läst på folks bloggar om deras dag så börjar tårarna rinna.. folk jag inte äns känner bra. snacka om att jag känner mig töntig. visste inte att jag var så känslig! Men när jag ser andra så himla lyckliga så bubblar det upp ngt inom mig, det är helt sjukt o jag vill bara börja störtgråta, av glädje.
Jag går ut om två veckor. Och just nu när jag tänker på det så börjar det bränna bakom ögonlocken. Jag tror allvarligt att jag kommer börja gråta på Champange frukosten, inne i idrottsalen på avslutningen, o när vi står inne i huvudbyggnaden redo för att springa ut, och jag kommer gråta så mkt att jag inte kan prata när jag springer ut till mina nära och kära!
Både för allt man varit med om under dom här tre åren och all press som kommer släppa.
Dags att fixa vattenfast mascara kanske?



Jag som hatar att gråta inför folk, även fast det är glädje tårar. Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0