jag har djävulen på axeln.

Härligt med torsdag, då slutar praktikanterna tydligen klockan 12. men jag stannade till 14.00 iaf eftersom jag vart borta ngra dagar. Jag vill inte att det ska vara sista dagen imorgon:( alla är så himla gulliga och trevliga och jag trivs som tusan.
Lilla Märta som springer efter en längst staketet när man ska gå hem, envisa Göran, alla galna lamm som hoppar på en, busiga killingar. Kom kaninbebisar i helgen oxå som jag inte sett än. Jätte snälla hästar som jaag faktiskt körde häst o vagn med:)
O personalen är helt jätte härliga. Så mkt folk där oxå eftersom det är fritids oxå. Alltid nån man kan prata med..

Är iaf hemma nu o sitter o mummsar i mig chips och kexchoklad. Ska försöka göra iordning en riktig middag sen. Ända dagarna den här veckan jag har ätit middag nu var igår och i måndags. Ska inte vara sämre idag.

Ibland är det kul att jävlas lite med folk, tror faktiskt att du kan ta det:) har ju fått ta en del från dig oxå.. Och jag håller med dig, Just nu iaf så har jag inte gud vid min sida, utan djävulen. För gud har lämnat mig tror jag.. Så det blir jag o djävulen ett tag nu. så passa er ^^
Men tycker inte ni oxå, att varför, ska man vara vänner o va trevlig o prata med varann om man inte får sex för det? Ne, vet faktiskt inte..  suck

Jag är skiiiit sugen på utgång i helgen! NÅN ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0