två helkvällar på en helg.

Yes, igår så åkte jag hem till Emmi, vi satt på gården bakom deras hus. Drack vin och cider, lyssnade på musik, pratade om massa och myste på till klockan var runt tolv och fladdermössen svärmade omking oss. skiitmysigt. Sen ringde vi en taxi för att åka o röja på dansgolvet.
Blev många goda drinkar och jag kom hem till huvudsta 06 morgonen efter, imorse alltså. Det känns helfel att komma hem och gå o lägga sig när solen skiner och det är jätte varmt ute. Blev att dra ner rullgardinen, dra för gardinerna och försöka blunda ändå.. vaknade 3 timmar senare, som vanligt.
Har märkt att jag har svårt att prata om vissa saker.. haha. Börjar prata o får hjärtklappning , Försöker låta oberörd men då får jag panik över att hjärtat slår så jävla snabbt och allt blir jobbigt, haha. helt osamanhängande för det mesta tror jag att det blir! Jag stannar upp och tänker för mig själv huur jag ska säga vissa saker vilka ord jag ska välja, och om jag verkligen ska ta upp vissa saker.
Men det blir bara så mkt känslor som bubblar upp inuti mig. Jag vill bara få ur mig allt, allt på engång helst så man blir av med det, men vill ändå känna lättnaden att ha fått ur sig det efteråt. aja, allt blir bara för mkt.

Imorse var jag ju inte jätte pigg kan jag påstå. Inte på ngt sätt igentligen. Ville inte vara ensam så familjen kom hem tidigare från landet för min skull, vilket var skönt.<3 O varje gång jag försökt börja på den jävla Islam uppsatsen så har jag råkat somna... oops . Men vad hade jag väntat mig? jag har svårt att plugga i vanliga fall om jag inte är jätte taggad på det. Och nu, dagen efter två utgångar kvällarna efter varandra.. Trodde jag att min hjärna skulle fungera då lr?
iaf så har det inte blivit mkt plugg idag och det ger mig fet ångest.
Men jag fick iaf min vilja fram idag och det blev picknick middag nere vid vattnet. Potatissallad, grillad kyckling, baguette och melon. + glass :P OM jag har ätit ikväll. Tyvärr jobbade mamma kväll så hon kunde inte vara med. Så det var jag, syster, pappa, alec och emil. Lorentz kom lagom tills solen försvann och vi skulle gå hem.

Kom nyss in från en prommenad i mörka huvudsta (strömavbrott), men nu är elen igång igeen! Haha var tvungen att vänta på Lorentz o mickan innan jag kunde gå ut, var bläcksvart i trappuppgången! Inte blev det så mkt tryggare när Lorentz tog ficklampan o sprang före.....och släkte den.

Ne nu blir det sängen! fyfaan va skönt det ska bli. :D  Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0