tro inte för mkt.

Bara legat i soffan o tänkt på allt och inget.
Jag ser det som lögner, tror jag. det känns så. som Lögner. För du verkligen övertygade mig. Men precis som du sa, jag är ju inte perfekt. o då orkar man inte med. o såklart, varför ska du äns ägna en tanke åt mig då? bra att du mår bra.

Lixom, varför händer det hela tiden? förlorar dom jag kände allt för, som jag gav allt förtroende. Men så försvinner dom. då har man ingenting kvar.
Varför ska jag bara följa allt som alla andra vill? ingen som vill göra ngt för mig om jag  förfan ber om det?
Men jag fortsätter så, ber, ber.. även fast jag vet att det blir ett nej o att jag mår sämre sen.
Du har ändrat mig till ngt jag ville vara, men vill inte längre va. Jag bara förnedrar mig själv nu känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0