torsdags morgon.

Nej, nu ska jag sluta äta godis för om en halvtimme så ska jag träffa Tove och vi ska ner till vattnet, umgås o äta ngt gott.<3 Börjar komma mer och mer moln nu, lite synd men det är ändå helt okej ute. Hoppas det inte börjar regna lr ngt.
Imorse vaknade jag inte ett dugg friskare än igår! snarare värre.. åhh när ska jag bli bra? så sjukt, blir alltid så här när jag blivit taggad på att komma igång att träna. Känns som om jag håller på att smälta bort.. fast har inte feber.
Jaja, inte klaga nu.. jag ska träffa en genom härlig tjej så kommer få en toppen dag, får bara inte glömma näsdukar och nässpray hehe. En alvedon ska tas innan oxå.
Måste bara slita mig från alla dessa underbara svneska hits som jag spelar på youtube just nu..

pussochhej

Kommentarer
Postat av: nicke

Hej där igen heddan då :P

Ah såg på facebook, du känner Kim henriksson såg jag. lär va på så vis jag trillade in på din blogg misstänker jag :P



Nicke heter jag o bor på Lidingö

2009-05-21 @ 16:26:50
URL: http://autoerotic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0