studentskiva på ego.

Kvällen igår var trevlig. När vi kom till Ego möttes vi av en väldigt glad Camilla. O träffade många bekanta ansikten så det var kul. Det var många som hade pyamas så ångrade mig lite att jag inte valde det faktiskt.
Fick öl över hela mig av en för full CG, lärde mig ett trick så man kan dricka ölen fortare, mkt tröstande kramar, gråt, pussar, söta kärlekspar, dans, skratt och trevliga samtal. Lite av allting. Vi gick vid stängning, några tog taxin som stogd på gatan, men vi gick vidare, hittade en svart taxi som vi 6st personer tog. Jag o andra tjejen fick sitta i knät på killarna och jag kom knappt ut ur bilen när det var dax, liite trångt var det! men grymt mkt skönare än nattbuss så jag var nöjd. Kom i säng runt 04 iaf, och mår faktsitk bra. var bakis när jag vaknade men nu är det okej! Har legat och solat o busat med emil på balkongen.
Får se vad man gör idag dåå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0