somsagt, jag är bara schlager?

Hade inte så stor koll på vilken eurovision vinnaren var eftersom jag aldrig såg röstningen men när jag gick in på linns blogg så blev jag in lööööv.
Sitter iaf med Hedin på msn. När han tänker på mig så tror jag att han ser schlager skrivet i pannan på mig eller ngt! Han skickade några låter. dom va faktiskt helt okej, vissa.

Kim. säger:
det där är inte schlager
Kim. säger:
får se om det är något du kan lyssna på^^

Sen skickade jag Norges vinnarlåt.

Kim. säger:
gillade hans fiol haha
hedda.  knarkar alvedon säger:
ja,visst är den skön!
hedda.  knarkar alvedon säger:
shit kim, du gillar schlager!?
Kim. säger:
HAHAHAHA
Kim. säger:
värsta jag hört
Kim. säger:
 :D
hedda.  knarkar alvedon säger:
hahahahaha! :P

Ja... alla älskar schlager;)



Kommentarer
Postat av: nicke

Norges bidrag kan mana ju inte direkt kalla schlager :)

2009-05-21 @ 11:56:51
URL: http://autoerotic.blogspot.com
Postat av: nicke

haha sant sant... hmm undrar hur f-n jag nu hamnade på din blogg då. haha :P vem e hedda ? :)

2009-05-21 @ 12:11:06
URL: http://autoerotic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0