something

Seg, lätt huvudvärk och nyduschad. Får snart besök och ska börja med middagen typ nu. Snabbmakaroner igeeen.....
Mår lite illa oxå, kanske för att jag känner att det här inte är helt okej. Jag vet inte. Får se.

Gårkvällen var helmysig iaf, god middag, chokladpudding, chips och kinapuffar framför filmerna Drömkåken och SOS-sällskapsresan. Riktiga gamla godingar;) Har börjat bli som när jag var mindre igen, bli kär i allt o alla (framför allt kändisar då). Kollade på Robinsson oxå. Är inte Lukas föör bra? snygg, as revlig, chramig.... Och Björn Skifs kommer jag aldrig sluta älska ^^
Drömkåken var önskad eftersom deras grannar faktsikt bor i det huset dom spelade in. man Känner igen sig jätte mkt bara man tänker efter lite. Så det var kul.. somna ltie då och då eftersom filmerna höll på ändå till 02, men var vaken hela tiden då Björn skifs var i rutan.. Sen blev det sängen.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Alskling!!

Jag saknar dig, sitter nastan med tarar i ogonen,(visst ar jag ratt full men anda.. :P)



Jag vill ga ut och parta med dig, men mest av alla bara krama om dig.. saknar dig massor massor!!!!!



16? ses da?



Puss!!!!!!!!!

2009-05-10 @ 20:11:38
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0