shit, jag är så duktig

Mamma är ute på middag med en vännina, pappa ska på herrmiddag och syster ska ut me en polare. Så det blev sushi till middag för mig, lika bra o köra på stort när man får bestämma själv, eller hur?
Idag har jag fått lite bättre koll på vad jag behöver göra. på två dagar har jag pratat om två viktiga saker med studierektorn, gjort klart och lämnat in 5arbeten(!). Ändå har jag en del kvar...... suck.  Har bestämt tid för ett prov som ska göras, och några sista datum för inlämning på arbeten. Hoppas jag har kvar glöden några dagar frammåt nu asså.
Kvällen var först tänk att gå på Klubb onsdag, sen kom ett alternativ om myskväll i skarpnäck, men nu har jag börjat tänka lite smart (jag som snacka om att leva i nuet:S, men nu är det ju bara två veckor kvar så då får man tänka ltie frammåt, på konsekvenserna.) Och har fattat bestlutet , tror jag. jag ska faktiskt stanna hemma och plugga ikväll.
Har köpt mjuk pepparkaka att ha som plugggodis, + så har jag en chokladkaka i kylen som jag har sagt till mig själv att jag inte får röra förrens jag gjort klart vissa arbeten! o änsålänge har jag faktiskt lyssnat på det.  Har ju lite jordgubbar som ligger här oxå.....tihi!
Nemen tanken på att jag faktiskt ska vara hemma ikväll är väldigt bra. jag är stolt;) För resten av dagarna är jag troligen ganska uppbokad. o om jag vill gå ut o festa eller åka til Västerås så behöver jag inte få så dålgit samvete.
För imorgon så ska jag träna, ungdomsmottagnignen (nacktdelen med singelliv:/), troligen plugga o kanske träffa en vän på kvällen. Fredag är det Teresas studentmottagning, heeelt jävla sjukt! :O Men så blir att gå dit äta gott o dricka champange, sen antingen åka till Västerås eller det andra alternativet.


Nu ska jag börja läsa om det hanliga könsorganet...vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0