schlager-nörd

Yes ensam hemma var det ja. Såklart vissa tycker det är jätte trevligt. Fick förslaget av Jesper att vi ska föra här ikväll o sen ska jag joina på studentskiva. haha det är ganksa kul att bli utnytjad för att man är ensam hemma^^ nejmen, tanken har slagit mig oxå, ett antal gånger, väldigt många gånger. Kim hade iden att det skulle bli partyparty här någrakvällar oxå. Man får ju ganska mkt förlag.. Vet inte vad det är med mig, för några år sedan hade jag haft fest varje dag nu när jag vart ensam. Har väl tröttnat på kaoset som är dagen efter kanske?
Men jag får se hur jag gör. Låter väldigt kul iförsej, även fast jag är bakis så är jag fest sugen, men har inte så mkt rena kläder kvar heller. orkar jag börja brottas med klädångesten?

Men det är ju inte kul att sitta hemma ensam. Det är ju melodifestivalen ikväll, och jag har så stor lust att tvinga S att se den med mig! tror aldrig han har gjort det om jag ska vara ärlig. Så ensam blir jag ändå inte. Yes han svarade, blir nog schlager-kväll! Ska nog ta med en Beck film oxå bara för att retas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0