storleken har betydelse, ja.

Blir att vara hemma ikväll då jag verkligen vill bli frisk! Har ändå hunnit med lite. Promenaden imorse, var heelt slut efter. Sov till klockan fyra då jag skulle till frissan och jag blev jätte nöjd! Efter det hem rasta Emil sen direkt till solariet.
Mickan och Lorentz var sena hem så det blev jag som fick göra middagen, det blev utsökt gott kan jag säga! Helt okej iaf..hehe. Men jag ska nog itne bli nån hemma fru.
Vi sitter i soffan o kollar Talang, har nyss sett på en kalsongvisning oxå haha. Det är bra när modellen har inlevelse! Det gör hela showen! hahah. Go Lorentz!
Vid middagen pratades det om en del grejer o vi kom in på Kina o pojkvänner. Jag blev avslöjad av Lorentz. Jag sa att "vem vet, jag kanske kommer hem med en kines". Lorentz la till att dom är väldigt små, ja..där nere. (Jag hade faktiskt tänk att ändra mig innan men det blev lagom till den där komentaren.) "Nejmen inga kineser. Men det finns ju inte bara kineser i Kina.."  hahah.
Lorentz körde ett litet senario som skulle kunna hända i sängen oxå. Illa....höhö. Men såklart, storleken har betydelse.  Men det kan ju blir jävligt bra sex ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0