roliga minnen

Första dagen i skolan idag efter 4veckor.. Var jävligt härligt att träffa alla. Förutom vissa lärare då. Första lektionen avslutades men ett besök för klassen hos rektorn. Börjar tröttna rejält på Säbyholms lärare asså!.. Dom lyssnar itne på än, uppmuntrar aldrig, snarare trycker ner oss elever och försöker verklgien få oss att känna hur dåliga vi är. Alla är inte så! Det finns dom som är helt underbara oxå. men vissa....

När vi satt på lunchen vet jag inte riktigt hur vi kom in på det här.. men när jag var i Kina första året jag gick på säby så bodde jag med Charlotte och Jenny på Hamra. Jag köpte då på flygplatsen i Kina en gullig ask med  chokladnallar som kramades (trodde jag, det såg verkligen ut så på bilden) som var till dom. Asken var söt med rosa och röda hjärta på oxå.. Sen när jag kom hem till mina flickor så såg jag sen vad det var. Nej, det var inga nallar som kramades, det var nallar i olika sex-ställningar! haha. Men ja, kärlek är kärlek:)
Har många minnen i huvudet nu oxå efter att jag o Jenny hade sällskap på pendeln.. Vissa kvällar som jag verkligen iten skulle göra om nu, men det har vart jäävligt roligt o minnesvärt!<3
Läste oxå på Jennifers "anteckningar" på facebook. Om mitt o Jennys lilla vattenkrig. Eller lilla? hela korridoren blev en sjö och våra sängar gick itne att sova i. Vet itne vart jag har bilderna ifrån det men ska lägga in dom nångång:) Den natten sov jag på golvet inne hos Emma o jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0