onödigaste inlägget?

I brist på saker att göra (har igentligen massor att göra men har ingen lust just nu) så rensade jag bort alla gamla klisterlappar på min anslagstavla som ramlade ner för nån dag sen... Dom är vääldigt gamla och har inte tänkt på att dom sitter där. Vissa av dom ger mig minnen, vissa av dom är bara konstiga. Lets go;

Brud varning,
Apförbannad, Ingen förstår mig, Take me!, Kärlek gjorde denna vackra kropp, Pillesnopp, Onanera ännu mera!, Kattunge, Lagom är bäst, Banankontakt, Livet suger, Tiger mellan lakanen, Tillbakakaka, Justin Timberlake, Lingonvecka, Your boyfriend wants me, Saknar dig, Orka leva, Baby, Vem bad om din åsikt?, Sex-strejka, Här kommer gud och jag är förbannad, Prutt, Pilsk, Gosig, KFO= KlamydiaFrittOmråde, Kramis, Tiger!, Pussy, Ska jag lära dig?, KK=Kalaskompisar, Hos mig får Beckaham leka!, Kissekatt, Alice i underlivet.

Åhh orkar inte fortsätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0