nervvrak!

Åh, det här med Kina är så himla kul, jobbigt, spännande o allt på samma gång! Men nu blev det ännu jobbigare.
Det är så att min morbror som bor där vill att jag ska komme o jobba hos honom som barnflicka i höst! Hur sjukt är inte det? Tänk att bo i Kina... Ta hand om min lilla kusin jag annars inte kommer få någon kontakt med, få bättre kontakt med hela den familjen och troligen kommer min engelska bli bättre. Så har dom två gulliga hundar oxå så helt utan djur blir jag ju inte heller.
Min äldre kusin som oxå bor där har gått i skolan och fått privat lärare i kinesiska, som då är tanken att jag ska få en i engelska. Och om jag går i skolan nån dag i veckan underlättar det ju oxå att träffa nya människor som man lär känna. FÖÖÖÖR, grejen är att nu har min äldre kusin som bor där, han har kommit in på en utbildning eller var det var, i Taiwan! (jävligt onödigt enligt mig! :P) Så han kommer alltså inte bo kvar där i höst när jag kommer! det suuuuuger! Han skulle vara en enorm trygghet, + hur mkt jobbigare kommer det inte bli att träffa nytt folk om ajg inte har honom där? Då var ju det här med skolan en bra grej, men oxå då är en ide att jag några dagar efter midsommar nu i sommar åker ner dit med två av min kusins polare(har träffat dom nåra gånger) som ska dit och får träffa lite av hans bekantskapskrets i Kina, så jag har lite folk som jag känner där nere istället för bara min morbror. Även fast jag tycker om min morbror jätte mkt så behöver ju nog känna lite andra oxå ju, då jag faktsitk ska bo där och kommer ha fritid oxå.
Så, till alla polers som läser det här så är jag kanske inte hemma hela somamren, men ni får ge mig lite av er tid tkr jag för sen försvinner jag till kina på obestämt tid.
Nu får "lilla söta, blyga"(ibland, ibland inte. men ofta) Hedvig bli stenhård! haha känns som om jag måste få superpowers för att jag ska klara av det här. Nej, Men fan, jag säger JA bara för att det är så typsikt mig att neka ngt bara för att jag inte vet hur det kommer bli... Det är ju faktiskt andra sidan jordklotet, kasnek inte bara att åka hem efter en dag om man inte trivs?
SKA BLI SKIT KUL!! :D Men jag kommer nog få ta lugnande innan jag åker dit.... höhö


lilla kusinen med sin pappa o mormor.

Beibei och Lucky

Kommentarer
Postat av: Emmi

Va nervös jag blev nu.

Vi måste ses ofta i sommar, lova det!

Vi börjar den 25e tycker jag :P

Du kommer få SKITKUL där borta, det är väl galet billig där också?



Men du får inte försvinna föralltid, då jävlar!



<3

2009-05-17 @ 17:34:16
URL: http://eemmiii.blogg.se/
Postat av: Tove

Åh, va roligt! :D Vi får sitta o maila varann, på två sidor om jordklotet, båda som barnflickor! tihih

Hoppas vi kan ses denna veckan!! <3

2009-05-17 @ 18:30:23
Postat av: hedda

TOVE:



haha jaaa, med varsin liten unge i knät ^^:D

jag kan ses både torsdag o fredag:) vi kan ju se hur vädret är imorgon? :)

Vi hörs på msn lr sms om det;)<3

2009-05-20 @ 09:38:36
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0