sånt man uppskattar.

Har ätit middag nu o sitter o har lite roliga konversationer på msn. Ska nog snart fixa lunch till imorgon oxå, får inte glömma!
Morbror ringde för ett tag sen o ville att jag skulle komma och äta middag hos dom imorgon:) man blir lite glad faktsikt.. även fast jag redan hade den tanken. Fick nyss ett sms av lill-kusinen oxå(förlåt, men yngsta:P) om vad planerna är för mig imorgonkväll, om hon skulle stanna hemma eller planera ngt.  Men ska höras med Kim o se om lördagskvällen, annars blir det myskväll för oss på lördag iaf.<3
För utgången är nu bestämd imorgon. Taggad eller vaaad! vet faktiskt redan vad jag ska ha på mig:P höhö. Fast har ju två alternativ, ett om det blir husets rocktema och ett annat om det blir ngt annat ställe, ngt bättre:P
Vill dricka öl o daaansa hela natten iaf! o sen möta upp de andra kusinerna på vägen hem, för gissar att dom tänker spendera kvällen på samma sätt som jag. nästan iaf:P

puss

Lillkusin & Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0