morrss!

Puh.. Kom hem för en kvart sen o har hunnit vara ute med Emil nu. Blev lite senare än tänkt.
Bakis? Jao. eller känner mig lite vinglig, sprang ju till pendeln oxå, snozade två gånger för mkt. så det blev att spriinga.Men väntar bara på att få den där riktiga baksmällan snart haha. funderar på om jag ska sova lite snart, elelr åka direkt till kusinerna, o så får det väl bli att jag däckar där under eftermiddagen?. Vet inte hur mkt jag sovit inatt? inte mer än en timme iaf...
Blev besviken på att donken inte var öppen när jag var påväg hem, kände att det var precis vad jag hade behövt! finns det nån donken i spånga??

IAF, gårkvällen.. Jag o martina kom dit runt halv tio. Gjorde en liten tävling om Johanna, frågor som man skulel svara på. O vinanren skulle få pris! MARTINA VAANN;) grattis tjejen! fick en låda med chips, en öl och vodka shots(choklad). haha Simon blev lite besviken när han öppnade den att det var godis^^.
Det var 4säbyholmare där förutom födelsedagsbarnet själv, 2deckade, och jag var inte en av dom!
o så typiskt, tyyypiskt mig att jag gör såhära..
Nu blir det att tvätta bort sminket iaf o duusch. o tror nog att jag tar en tupplur hemma först innan det bär av till kusinerna<3
pics från igår:P

födelsedagsbarnet i vit klänning. Tack för att jag fick komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0