mor och dotter dag

åter igen så vaknade jag av att jag inte kunde andas. Jag hatar att sova med öppen mun då man inte kan andas genom näsan. Aja, känner mig iaf piggare mkt piggare, även fast jag känner att huvudvärken börjar komma smygandes nu....blääää
Idag bli en mor och dotter dag. Istället för att åka till landet så stannar jag och mamma hemma. Vi ska åka in til lstan o kolla på studentpresenter. Framför allt glas, vilken serie jag vill ha. Hoppas verkligen att jag hittar nån jag tycker om annars blir det jobbigt! Så kasnek lunch ute, fast mamma har ju börjat med LCHF igen, Hon kör verkligen stenhårt så får se hur det blir. Ska oxå börja mitt nyttigare jag nu. Iaf satsa lite mer på mina frukostar haha. Ska bara äta upp allt godis som blev över från igår sen så.....
Igår satt jag o skrev vilka jag ska skicka inbjudningar till av mina kompisar. så snart dimper det väl ner en inbjudan hos nåra, en får via mejl :P Hatar hatar hatar att vi ska ha mottagningen hemma. Blir så sjukt mkt folk, o jag har typ klaustrofobi. aja, det blir nog bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0