Jävla hosta.

Nyss kommit in från en långprommenad. mysigt men halsen har börjat göra ont igen. Kanske har fått svininfluensan?? Fast nej, det fanns inga grisar nere vid huvudstafältet vad jag såg iaf, men kameler, hästar, elefanter och lamor bla. Ena elefanten gick fram till oss o hälsade med snabeln, va asmysigt! Det är alltså Cirkus Maximum som är och hälsar på här i huvudsta.

Har iaf fått en värre hosta än innan, och förkylningen är inte ett dugg bättre även fast jag nu inte mår dåligt och är hängig. Men ska troligen få antibiotika för det här nu. Åh gillar inte mediciner.. Men ska bli jävligt skönt att bli av med skiten.

Och angående plugget, jag är klar med två saker nu... så jag var värd chokladkakan! höhö
Ska nog lägga mig i sängen o sätta på en Beckfilm nu. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0