jag ska få mitt ligg iaf?

Vissa är ju speciella. Ngt med gårkvällen på Toxic förstörde lite. Allt jävla bråk. Det blev ett slagsmål som inte varade så länge, men ändå. Ena killen fick ett glas i huvudet, och det låg folk på golvet o brottades. Och killarna överhuvudtaget, vad var det med dom?
Så onödigt att börja tjaffsa efter när nån råkat putta till nån, eller råkat nudda? Jag fick tillochmed gå emellan några gånger, shit, bara töntsaker!
Det roliga var när vi satt vid ett bord. o killen som inte var i vårt sällskap men satt bredvid skulle börja prata. Han undrade om min relation till killen bredvid mig, om vi kände varann, klass polare kanske? lr om ja va kåt på han o om jag hade tänk få ligga  ikväll.
Jag fattade ingenting o bara garvade o frågade va han höll på med. Tanken bakom frågorna var iaf om han skulle kunna ge honom stryk eller inte. Jag struntade i frågorna men avrådde honom att börja bråka.. Som tur va lyssnade han.
Men det han menade var att ifall jag var kåt på honom o ville ligga med honom så skulle han inte göra ngt, för min skull. bussigt, eller? :S:S sjuka människa.

Stället kryllade iaf av killar och mestadels var det skuma typer. Shit.


Nej nog om det, snart ska jag iväg o möta Emmi<3

Kommentarer
Postat av: ******

Jag hade i alla fall jättetrevligt puss

2009-05-31 @ 20:03:34
Postat av: hedda

det hade jag oxå :)

2009-05-31 @ 21:07:08
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: nicke

Sådär går det på Toxic/360, ungdomsgårdar med rättigheter. gå te ngn bra klubb ist :P

2009-06-01 @ 13:49:23
URL: http://autoerotic.blogspot.com
Postat av: nicke

Gå på Tech Noir! Sveriges största o bästa klubb för elektronisk dansmusik, eller gå på Anchor, Harry b james osv :) mkt trevliga ställen. toxic o folket som går där.. suck! :P var där för 2 månader sen, kryllade av små 18åriga killar, inte direkt ballt :P

2009-06-02 @ 20:31:48
URL: http://autoerotic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0