"jag kommer ifrån.." ..vilda västern!

Skiva ikväll! o har sprungigt runt här ett bra tag nu. Det ändå som blev någolunda bra nu var cowgirl. Har ju cowboyboots o en rutig skjorta iaf. Några andra exempel var hiphopare, stekare, pyamasklädd. Men hiphoparen var snygg men njaa.. Stekaren och stureplans tjejen hittade jag bara halva outfiten till. O vet inte om jag vill gå i pyamasen om jag ska vara ärlig. Så cowgirl får det bli. Pallar inte leta mer.
Tråkigt att en människa inte hörde av sig, jag trodde mer faktsikt... Men ditt val.
Ted åkte hem från Västerås idag, så han följer med! Jätte skönt att inte behöva gå själv, o så var det ett tag sen man träffade den killen. Trodde vi skulle matcha klädseln, men neeej han bangar, även fast han hade värsta snygga hatten:P Han kör som sig själv = kommer från stureplan, stureplanssnobb. Haha. Ja ska väl fixa till mig lite nu.. Duscha, sminka mig, äta, gå ut med emil.... Sen Nivå!
Ha en trevlig kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0