i skolan

Även fast jag har åldersnoja typ nu så är jag ju faktiskt itne sååå himla gammal! eller jag är inte det, jag är nog bara rädd för att bli för vuxen. Ni vet, sitta hemma varje kväll med barn och man och inte kunna göra massa roliga saker som man själv vill! DET har jag ångest för! Och alla jävla saker som ska betalas hit och dit. Allt jävla ansvar.


Men gud, ångrar iaf redan att jag inte har jobbat hårdare med min dagbok. Inte bloggen då för här skriver jag ju inte äns hälften om mitt liv o saker som händer, inte rakt av iaf. Men idag vid fikat så satt vi alla tjejerna för att vänta på att det skulle bli flakmöte. Och kom in på en rolig sak som hände mig igår, eller nej inte alls rolig, så jävla pinsam o jobbig! haha:P men komiskt så man garvar åt det. Visst, kul när killar visar interesse men där går fan gränsen!
Iaf så kom Jenny in på en del saker. Alla dessa människor vi träffade lite överallt då hon och jag satt ihop. Är så tråkigt när man inte kommer ihåg saker. Så när hon berättar om det asflabbar hon o jag minns bara svagt... Men en del finns kvar! shiiiiiiit asså:D  men oj, vissa saker minns jag som om det var igår.. HAHAHAHAHAHAHAH


Svenska läraren kom nyss förbi och undrade hur det gick med svenska talet jag ska hålla imorgon... haha trevlig påminnelse! Är iaf stolt, har gjort 2 hela arbeten idag och lämnat in, igår gjorde jag klart Samhälle och är helt klar med kursen!
Ne.. nu ska jag börja gå till bussen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0