hundutställning

Kom i säng strax efter 02, vaknade 05:30 av min galna kanin o kunde inte somna på ett tag.. sedan väcks jag av syster 07:15 för att det är dags att åka iväg på hundutsällning. Jag är lite små seg nu om jag ska vara ärlig.
Var iaf en mysig dag i Stäket och gissa vad, Alec vann sin klass! Han kom etta!  Yeees, är en väldigt stolt matte. Men det gjorde att vi fick stanna längre.. då det småregnade o va kallt, men ja överlevde även fast jag bara hade kjol och leggins. Va avundsjuk på Lorentxz som somnade på filten medans jag satt o frös.
Känns som om att jag har ätit huur mkt som helst idag, men snart väntar hemlagad sushi middag! Kan inte bli bättre, var min ide att fira nu när Alec vart så duktig.
Här är Alec stolt med sitt pris, en påse godis hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0