studentfirande och krogen igår

Igår åkte jag till Odenplan och mötte upp Tove och Sofia. Vi åkte vidare till Teresa där hon hade studentmottagning! ÅH så fin hon var! Hade väldigt trevligt, var så länge sedan vi sågs alla fyra. God mat, god dricka och mkt prat. Jävlar vad jag är taggad inför studenten nu asså.. Vi försökte bestämma ett datum då va alal ska ses o åka ut i skärgården en dag, me ndet var lättare sagt än gjort haha. alla har så fullt upp i sommar. Så då fick det bli en mysig picknickmiddag istället veckan efter jag tagit studenten.

Runt sju gick vi därifrån då vi skulle åt olika håll o på olika saker. Jag åkte hem, och med redan några glas vin i kroppen var man ganska glad så gjorde lite drinkar hemma och Jennifer kom över. Klädpanik och singstar. Jag har lovat att lägga upp en bild på mitt rum, hur det ser ut efter mina klädångest attacker......snart. Camilla kom över ett tag oxå. Så hoppas jag får tillbaka min vattenpipa idag.
Gissar för att det var att jag redan druckigt lite som jag blev väldigt, mönstrad? hah tänkte itne på det förrens vi kom ut och jag fick ännu mer panik över kläderna jag valt. (eller tvingad?) Aja, det gick nog bra, men var tvungen o byta jacka med Jennifer, annars hade det blivit jobbigt haha.

Så sjukt hur samhället är idag. Folk tar livet av sig till höger och vänster. Och det bara är så, inget vi kan göra åt? Iaf så Nonna som skulle med ut satt fast i pendeltrafiken och kunde inte komma pga av att nån kille hade hoppat framför tåget. Sånt händer alltför ofta...
Iaf så vare en kul kväll. Träffade kungsängenfolk där, var jätte kul att se Clara! Och en drunkie Kevin haha. Men är man student så är man! Det första jag o Clara gjorde var att ta varsin shott, halstablett shott. bra tajming för mig eftersom min hals har börjat krångla igen. (inte för att jag tror att den hjälpte på ngt sätt.) Den här helgen kommer nog inte göra mig mkt friskare.. För ikväll är det utgång igen som gäller.  Eller jag ska Träffa Emmi nånstans o så ska vi sitta o mysa i nån park, tanto kanske. Hon har köpt cider o vi pratade om utgång lite senare sen. men jag är taggad, även fast jag känner mig en aning seg just nu. Jäävlar vilken huvudvärk jag hade när jag ställde mig upp imorse, men den försvann efter en minut tur nog haha.. men nu mår jag bra, bättre!
Kom nyss på att jag vet inte ritkigt vart jag ska få in plugget i helgen?..jaja

Skönt att vakna med nytvättat hår iaf. Även fast jag kom hem strax innan 04 igår så ställde jag mig o tvättade håret. även fast jag vet att man itne får duscha efter elva på kvällen. Fast nu var det ju faktiskt morgon.

Kommentarer
Postat av: Clara

Det var superkul å se dig också Hedda :D Det måste bli fler ggr :) Kraam

2009-05-30 @ 12:31:54
Postat av: hedda

ja det får det verkligen bli! :D

2009-05-31 @ 13:33:44
URL: http://heddaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0