Nu är familjen hemma.

Äntligen, har längtat efter att dom skulle komma hem.
Skönt att inte vara ensam längre, för tro mig, det är inte kul när man mår såhär.
Det blev som lilla julafton här hemma, när dom kom hem med saker till mig o skulle visa allt dom köpt. Lorentz var nog mest nöjd med hans te. o Jääävlar vilka snygga skor syrran kom hem med! ögongodis! Ska lägga in bilder senare på grejerna.

Nu längtar jag som bara den till helgen iaf. Emmi kommer hem, (ärligt så har jag faktsikt tårar i ögonen nu när jag tänker på det) Ska bli så himla underbart att träffa henne. Vet inte vad som hänt, vi brukar itne ses så himla ofta men nu känns det som om jag itne klarar mig utan henne! Så paarty gissar jag att det blir. Sen så träffa Linn nånstans där oxå. Ska bli väldigt trevligt det med!
Det är helgen och på torsdag blir det bio. Länge sen jag träffade den människan så får se hur det blir. jag säger nej till skräckis iaf!
Masssa trevligt nu verkar det bli. o försöka ta tag i plugg.... mindre trevligt!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Buhaaaa!

Jag kanner precis samma sak mitt hjarta!

Jag sitter faktiskt med tarar i ogonen nu.

Fy fan va fult det ar at inte kunna skriva pa mitt fina svenska sprak!!! :D



Jag kommer att vakna upp hemma i Bagarmossen pa lordag morgon, kommer in pa msn sa fort jag vaknar!!



Alskar dig, finns alltid har for dig!



Puss :)

2009-05-14 @ 12:46:17
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0