det måste finnas fler billiga pubar än Nivå!?

Popcorn till frukost! FY dig Lorentz! Jag vet att jag inte alltid är mkt bättre, men ändå haha. Jag ska ju snart iväg o träna, sen blir det fullt upp hela dagen. Flänga runt lite på stan o mysdricka ikväll bla.
Hade värsta pirret i magen igår innan jag skulle somna, så mkt tankar. Låg o vände o vred på mig i säkert en timme innan jag kunde göra John Blund sällskap. Vaknade imorse av sms o det var lika bra det, så man kommer upp i tid. Hoppas solen håller i sig nu o det slutar blåsa.

Fresten, snäälla hjälp mig med förslag på pubbar i stockholm! Alla är så fattiga jämt o jag har börjat tröttna på Nivå. Snälla, nått förslag?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0