pics från storlien

Vilket humör jag har haft nu i ett par dagar.. oj. får hoppas att det går över.

Igår blev de powerwalk och lite plugg efter det faktiskt.

Har iaf fått in lite bilder från storlien även fast pappa kasnek har dom bästa. får se om ni får ta del av dom någon dag ;P
Första bilden är för att symbolisera den fina röklukten vi fick ha i några dagar. Vi ville elda första kvällen vi kom upp o märkte först efter ett tag att hela huset blev rökfyllt. brandvarnaren satte igång och vi fick ha dörren o fönstrena öppna för att vädra. snacka om att det blev kallt! o jaf försökte dansa runt med en handduk för att göra det lite effektivare. det är ju nämligen ca4meter i tak o där uppe sogd röken still.
Sedan är detlite mysiga bider från när hela familjen var ute på tur i fjällvärlden medlångfärdskidor. Det var första gången för mig o syster, men det gick väl helt oekj. även fast det var jag som rammlade mest. men tro det elelr ej så var de flesta vurpor i stillastende position. hade väl inga krafter kvar antar jag^^. men kul vare!
Pussbilderna med älgarna har tycärr inte jag på min kamera:( det är pappas bilder. men lite bidler fanns iaf.

bullen på sista bilden hade vi med in till mamma när vi sjöng, ja må hon leva, ja må hon leva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0