torsdag!

Idag var en kort dag. så skönt, även fast det itne gick så himla bra. Första lektionen hade vi ekonomi prov. Gick väl, sådär. tror jag får G iaf. Ekonomi är verklige inte min grej! Sedan hade vi djursjukvård, då vi skulle kolla på film. o den va så in-i-norden krånglig. det tog mer än en halv timme att sätta på den! Men när den väl var på iaf så.. JAG HAR FOBI MOT SMÅKRYP! och det var om vår hud.. man fick se alla närbilder på små fina djur som lever på oss. Visste ni att vi har små parasiter i hårsäckarna?... små söta saker. Jag rös i hela kroppen från början till slut på den där filmen! o lite senare kom oxå massa myror o insekter.
Fick skjuts av snyggingen Tobias stensiö till jakan<3 så ja kunde åka hem ltie snabbare. Tack min kärlek!

"Om du ska hitta på ngt imorgonkväll så tänkte jag kansek dra o kolla en match...:)" haha. japp så jag är ensam imorgon kväll antar jag:P någon som vill träffas? Typ lite sugen på o ta en öl lr två. bara o höra av sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0